10.07.2012

Powrót do pracy, nowy ja i tajemniczy "ktoś" z kibla

-

11 komentarzy:

  1. Anonimowy11/7/12 09:56

    Nie wierzę, nie sprawdziłeś? Stary taki AS w kiblu... ewkawkaloszach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. As asem, ale ja naprawdę zgłupiałem w tamtej chwili, trochę za dużo w trochę za krótkim czasie... fajnie, że znów jesteśmy razem ewkowkaloszach:)

      Usuń
    2. Anonimowy12/7/12 10:59

      No chyba nie zwątpiłeś, że jesteś moim porannym smakiem do kawy ;)ewkawkaloszach

      Usuń
  2. Deszczowa Czarodziejka11/7/12 13:03

    Wziąć telefon i zrobić zdjęcie z góry, z dołu, na pewno byś uchwycił dobrą minę tej Pani..kto wie, może Pana.. Bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszczowa Czarodziejka... ewkawkaloszach... mam nadzieję, że nie jesteście facetami:) taka fota, choć bezcenna, mogłaby spowodować, że dziś szukałbym pracy. Chociaż nie, pewnie przynajmniej do jesieni siedziałbym w domu z dzieciakiem, co skończyło by się śmiercią któregoś z nas... też niedobrze... może bym awansował z takim zdjęciem w portfolio? Zacznę chyba jeszcze częściej wymykać się do kibla.

      Usuń
    2. Anonimowy12/7/12 11:02

      Fakt zdjęcie mogłoby się okazać asem w rękawie albo palcem w dupie. Co do mojej ewentualnej męskości nie powinieneś wątpić choćby ze względu na mój poziom ciekawości ;> ewkawkaloszach

      Usuń
  3. Deszczowa Czarodziejka12/7/12 00:45

    Sprawdzałam...nie jestem facetem. Żadnego wpisu dziś nie ma i nie będzie..a może będzie, w końcu już jest jutro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12/7/12 10:50

    ewkawkaloszach to pewnie M. a Deszczowa Czarodziejka to postać z kibla :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12/7/12 11:06

      Gdyby wszystko mogło być tak proste i w zasięgu reki ;)ewkawkaloszach

      Usuń
    2. ej złośliwa anonimowa istoto, zostaw mnie i "moje" deszczowo-gumowane dziewczynki w spokoju:)

      Usuń
  5. Deszczowa Czarodzejka12/7/12 16:45

    Przynajmniej zostaję kobietą w tym "związku" :)

    OdpowiedzUsuń