31.05.2012

Jądra miążdżyste

-

7 komentarzy:

  1. Anonimowy1/6/12 09:02

    a wcześniej dlaczego nie lubiałeś ? obawa, że nie staniesz na "wysokości zadania" ? też to kiedyś miałem po wypadku :(
    tak wogule to fajny blog, szczególnie podoba mi się jak piszesz o swojej pracy i będoncych tam ludziach, mało jest takich blogów, chentnie zostanę stałym czytelnikiem jeżeli będzie to szło w tym kierunku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Kilka minut zajęło mi rozszyfrowanie o co Ci chodzi z tym "a wcześniej dlaczego nie lubiałeś ?":) A odpowiedź? No cóż, nie robię się coraz młodszy i nie chce mi się już odwalać całej roboty za nas dwoje.

      Mam nadzieję, że będziesz tu zaglądał - czytaj i baw się dobrze, ale obiecaj, że poćwiczysz też pisownię:) (sory, musiałem)

      Usuń
    2. Anonimowy4/6/12 16:23

      acha, już rozómiem, co do tego co napisałeś o pisownij to zdaję sobje sprawe, że nie zawsze jest to ładne i składne, ale nigdy nie byłem wybitnym pisarzem he he, skont wogule jesteś ?

      B.

      Usuń
    3. Oj stary, znów mnie rozłożyłeś na łopatki:) i mam poradę: nie wstawiaj w ogóle polskich znaków, będzie trochę lepiej, czasem...

      "skont wogule jesteś ?" - chętnie bym odpowiedział, ale nie rozumiem tego narzecza:)

      serdeczne pozdrowienia

      P.

      Usuń
    4. Anonimowy4/6/12 21:51

      no hodzi oto z jakiego mjasta - częśći polski ?

      Usuń
  2. Anonimowy7/6/12 15:22

    Fajny blog ,a co mi sie podoba np. to ze czuje czasami jak bym czytal swoje mysli, spisane ,ktorych sam spisac bym nie potrafil , albo moze i potrafie tylko mi sie kurwa nie chce, albo nie mam czasu czyli to samo, bo nie mam dzieci a nawet dziewczyny, jedyny moj obowiazek to praca i zajac sie soba a i tak czasu brak , mam czesto pomysly nie tylko zeby cos napisac ale chocby na maly buisnes ,wiesz,jak po obejzeniu filmu z jakimis bogolami , odpalasz fajke, siadasz na kiblu, nagle masz kurwa milion pomyslow ze zrobil bym to tak albo tak , niestaty jakos te pomysly i zapal prosto zglowy szybciutko przelatuja przez moje cialo i zostaja spuszczone do kanalizacji to tak jak by cale te meble, sprzety agd ,domy , ulice,telewizja caly ten system, kurwa wszystko byly tak teraz skonstruowane zeby wyssac z ciebie pomysly , marzenia , chec do czegokolwiek kreatywnego.kiedys cos slyszalem o jakiejs rodzince co miala problemy z kasa , nagle pomysl mlody dal ,bedziem robic wibratory , ojciec stolarz troche narzedzi jest i ciach , gotowe hit internetu drewniane kutasy z wibra , zaraz sasiadki pewnie w kosciele ,za plecami oczywiscie bo w oczy to nigdy, ze to szatana wyznawcy albo co , a sama jebana zadowala sie ogurkiem od czterdziestego drugiego tylko zazdrosci bo nie wie jak komputer obsugiwac i zamowic nie moze to chodzi i wymysla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stary, ogarnij się, złap mocno za jaja, poczuj że żyjesz i przestań biadolić! Ha, mogę tak pisać, bo sam już działam (piszę bloga znaczy, no i regularnie piszę ksiażkę).

      Masz rację: ileż to ja już miałem pomysłów, które po kilku minutach wydawały się głupie. Co prawda na książki, na rozdziały, na sceny, ale wciąż... gdybym choć połowę z nich naprawdę zapisał pewnie miałbym już na koncie kilka książek i to wydanych...

      Pamiętaj jedno: świat jest popieprzony, fakt, ale życie jedno i w dodatku krótkie. Ja już statycznie jestem w połowie i co? I kurwa nic!:)

      Ale to się zmienia! Czuję to... mam już plan jak naciągnąć jakiś supermarket na gigantyczne odszkodowanie, które pozwoli mi przez drugą połowę mego żywota pokazywać wszystkim wkoło środkowy palec!:) FUCK THE SYSTEM

      pozdro

      Usuń